0
Share to:

Bruno Mars - 24K Magic 官方MV+中英文歌詞



Tonight
今夜
I just want to take you higher
我要帶你飛得更高
Throw your hands up in the sky
將你的手甩向空中
Let's set this party off right
就讓我們開始狂歡派對吧
Players
玩咖們
Put yo' pinky rings up to the moon
將你的指戒甩向月球
Girls
女孩們
What y'all trying to do
你們想做什麼
24 karat magic in the air
24K純正魔法即將上演
Head to toe soul player
從頭到腳 靈魂玩家
Uh look out
小心
Pop pop it's show time
砰 砰表演時間 表演時間
Show time
表演時間
Show time
表演時間
Show time
表演時間
Guess who's back again
猜猜是誰重返舞台
Oh they don't know
他們不知道要說些什麼
Go ontell 'em
告訴他們
Oh they don't know
他們不知道要說些什麼
Go ontell 'em
告訴他們
I bet they know as soon as we walk in
我相信我們上台的那一刻他們就會明白
Showing up
賣弄
Wearing Cuban links
戴著古巴大金鏈
Ya
Ya
Designer minks
超貴氣的貂皮
Ya
Ya
Inglewood's finest shoes
Inglewood牌子的最贊的鞋
Whoop whoop
Whoop whoop
Don't look too hard
可別看得太仔細
Might hurt yourself
有可能會傷害你自己
Known to give the color red the blues
你知道會讓自己掛彩
Ooh shit
噢糟了
I'm a dangerous man with some money in my pocket
我可是個超有錢的危險男人
Keep up
嗨起來
So many pretty girls around me and they waking up the rocket
那麼多的漂亮美眉圍在我身邊 她們喚醒了我的小宇宙
Keep up
嗨起來
Why you mad
為何你還是一臉怒容
Fix ya face
化一下妝
Ain't my fault they all be jocking
這不是我的錯 你們一定是開玩笑
Keep up
嗨起來
Players only
只有玩咖
Come on
來吧
Put your pinky rings up to the moon
將你的指戒甩向月球
Girls
女孩們
What y'all trying to do
你們想做什麼
24 karat magic in the air
24K純正魔法即將上演
Head to toe soul player
從頭到腳 靈魂玩家
Uh look out
小心
Second verse for the hustlas gangstas
這第二段歌詞寫給玩家們 小混混們
Bad bitches and ya ugly ass friends
騷女人和你們這些醜男做朋友
Ha ha
Ha ha
Can I preach
我能開始說唱嗎
Uh oh
Uh oh
Can I preach
我能開始說唱嗎
Uh oh
Uh oh
I gotta show 'em how a pimp get it in
我會告訴你如何讓個男人激情釋放
First
首先
Take your sip
先品一口酒
Sip
品一口酒
Do your dip
來喝吧
Dip
來喝吧
Spend your money like money ain't shit
盡情揮霍吧 不用擔心鈔票
Ooh ooh
Ooh ooh
We too fresh
才剛剛開始
Got to blame in on Jesus
責怪耶穌
Hashtag blessed
撕碎心願清單
They ain't ready for me
它們從來不幫我
Uh
Uh
I'm a dangerous man with some money in my pocket
我可是個超有錢的危險男人
Keep up
嗨起來
So many pretty girls around me and they waking up the rocket
那麼多的漂亮美眉圍在我身邊 她們喚醒了我的小宇宙
Keep up
嗨起來
Why you mad fix ya face
為何你還是一臉怒容 化一下妝
Ain't my fault they all be jocking
這不是我的錯 你們一定是開玩笑
Keep up
嗨起來
Players only
只有玩咖
Come on
來吧
Put your pinky rings up to the moon
將你的指戒甩向月球
Hey girls
女孩們
What y'all tryin' to do
你們想做什麼
What y'all tryin' to do
你們想做什麼
24 karat magic in the air
24K純正魔法即將上演
Head to toe soul player
從頭到腳 靈魂玩家
Uh look out
小心
Woooh
Woooh
Everywhere I go they be like
無論我去哪裡 他們像是
Ooh soul player
靈魂玩家
Woooh
Woooh
Everywhere I go they be like
無論我去哪裡 他們像是
Ooh soul player
靈魂玩家
Wooh
Wooh
Everywhere I go they be like
無論我去哪裡 他們像是
Ooh soul player ooh
靈魂玩家
Now now now now
此刻 此刻
Watch me break it down like
就看我嗨翻現場
Uh
Uh
24 karat 24 karat magic
24K純正魔法
What's that sound
什麼聲音
24 karat 24 karat magic
24K純正魔法
Come on now
一起來吧
24 karat 24 karat magic
24K純正魔法
Don't fight the feeling
無法抗拒這聲音
Invite the feeling
就加入吧
Just put your pinky rings up to the moon
將你的指戒甩向月球
Girls what y'all trying to do
女孩們 你們想做什麼
Honey what y'all trying to do
親愛的 你們想做什麼
24 karat magic in the air
24K純正魔法即將上演
Head to toe soul player
從頭到腳 靈魂玩家
Hands up
甩起手
Put your pinky rings up to the moon
將你的指戒甩向月球
Girls
女孩們
What y'all tryin' to do
你們想做什麼
24 karat magic in the air
24K純正魔法即將上演
Head to toe soul player
從頭到腳 靈魂玩家
Look out
小心
24 karat magic
24K純正魔法
Magic
魔法
Magic
魔法
Magic
魔法
Magic
魔法
Magic
魔法

張貼留言

 
Top